all about – Olesya

12 Mar

As you know by now, questions here

1. My name is OlesyaLevchenko. I’m 20 years old. I´m from Russia, Sochi. Now I’m working as an advertising manager for a business magazine. Additional I’m studying at a pedagogicalacademy and I’m already in the third year of study.

2. When I was a child I had the dream to be a singer or actress.

3. I have still a dream. I want to continue the work as a designer and in 10 years I would like to have a husband and a baby.

4. I admire  Emma Watson, Naima Mora, Jonny Depp, Morgan Freeman …

5. I’m afraid of clowns.

6. Just do it (Nike). In some people live angels. In some people live demons. But in some people only live parasites. (Faina Ranevskaya)

7. If I was president in Russia, I would like to improve our ways.

8. I choose “web” because I can look at all sides of the 4 groups. I can be a reporter and I can take photos and I can improve my German and English.

9. I find it always interesting to communicate with a lot of different people, to consider global problems and propose solutions. Moreover it’s important for me to find out about working and studying in Germany. I can find new friends. That’s cool!

 

 

 

1. Ich heiße Olesya Levchenko. Ich bin 20 Jahre Alt. Ich komme aus Russland, und zwar aus Sochi. Jetzt arbeite ich in einem Business-Zeitschrift als Werbungsmanager und zusätzlich studiere ich in einer pädagogischen Akademie und stehe schon in 3. Studienjahr.

2. Als ich war noch Kind, habe ich ein Traum als Schauspielerin oder als Sängerin zu arbeiten!

3. Jetzt  habe ich noch eine Traum. Ich möchte weiter als Designer arbeiten und in 10 Jahre würde ich gern schon mindestens ein Baby und vielleicht einen Ehemann haben.

4. Ich bin begeistert von Emma Watson, Naima Mora, Jonny Depp, Morgan Freeman…

5. Ich habe Angst von den Clowns.

6. Just do it. (Nike). In einigen Leuten leben Engel, in einigen Leuten leben Dämonen, in einigen Leuten leben aber nur Parasiten. (Faina Ranevskaya)

7. Wenn ich Präsident Russlands wehre, würde ich gern unsere Wege verbessern!

8. Ich habe Web Site gewählt, weil hier kann ich alle Seiten der 4 Gruppen betrachten. Ich kann Reporter sein, ich kann auch photografieren und mein Deutsch und Englisch verbessern!

9. Ich finde es immer interassant mit vielen verschiedenen Leuten zu kommunizieren und globale Problemen betrachten und Lösungen dazu vorzuschlagen. Es ist auch wichtig für mich über der Arbeit und das Studium hier in Deutschland was neues zu erkennen. Hier kann ich neue Freunde finden! Das ist cool!

Olesya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: